Soffan!

Hej!
Kom in för en stund sen, typ vet inte.. 30, 40 minuter kanske!
Har varit med Sofie hela dagen, bara tagit de chill sådär.
Först så gick jag upp klockan kvart, halv tio någonting sånt.
Vaknade av mej själv.. :( När jag kunde sova t tio..
Men iaf, så typ vid elva mötte jag Sofie vid station, vi tog bussen till Infra.
Där gick vi till siba, hon skulle kolla efter Iphoneskal.
Men nä, vi hittade inga fina! Så vi väntade på bussen, så åkte vi till Rotebro station.
Och sen in till stan, har varit övertrött idag. Gått runt & garvat åt mej själv & åt alla!
Men sen när vi kom till stan så.. vad gjorde vi..?
Jo, vi gick till Gallerian! Först till chlas olsson, sen till the phone house, & till sist till Media Markt.
Men nej, hon hittade inget hon ville ha. Så gick vi t donken, de va fuuullt..
Men iaf, så åt vi. Efter ett tag gick vi till Hötorget trorja, & där tillslut i den där marknaden.
Så hittade hon två hello kitty skal, en vit & en rosa!
& sen lalallala, vet inte vad vi gjorde mer.. Gick runt i stan lite, sen vid tio i tre tog vi tåget t märsta, sen t väsby.
Tog bussen runt, sen när vi kom tillbaka till station så gick vi t coop & köpte chips, cola & dip.
Sen så kollade vi på typ 4 eller 3 avsnitt av Rosa, haha den är fett bra!
Men iaf, vi taggade till station efter två timmar. Sen så köpte jag Varm Choklad! Skit gott!
Men brände mej på tungan flera gånger.. Men aah, så tog vi bussen runt, IGEN, & sen ännu en gång till.. haha!
Vilket liv.. Men iaf, såjaa. kom hem för en stund sen!
Och just nu, ligger jag i soffan & lyssnar på musik, är inne i fb & smsar! skit trött!
Men aah, nu kommer lite bilder, gamla & nya bilder.. trorja! haha..
Julafton. Saknar.. :(  Saknar grönan.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0