Nyår.

shoooooooo, har inte gjort så mycket idag.
Vaknade vid tio först, somnade om en timme.
Drömde en äcklig mardröm.
sen ah, vaknade jag vid elva, fixade mej lite fort.
Fick skjuts till mamma, åt lite tårta. & chips. käärlek.
aah, sen så va min kusin, Paulina, Min syrra & Maria där.
Dom sov där, sen efter ett tag taggade vi till Kista.
Sen ah, taggade jag hem efter en timme typ.
Dom skulle till Maria & fixa sej.
Dom skulle på fest.........
ah men aaah, har typ inget att skriva mer!
Men jaaaaaaaaa, just nu sitter jag i Soffan & kollar på Nickelodeon eller va de heter.
Ska typ snart äta, Potatisgratäng & typ såndär kött typ.
Skiiit gott!
Men idag ska jag bara vara hemma & fira nyår trorja.
Skjuta lite raketer, köpte inte så mycket iår.... Typ första gången -.-
Men aah, skit samma.
Ingen snö heller, skit tråkigt.
Men orkar inte skriva mer, puss.
Gott nytt år alla Fina & Ofina!
Och Grattis världens Bästa Mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0