fiiiix.

shooo,vaknade för typ kanske ungefär en timme sen.
Men jag ska gå upp & fixa mej, eller  ah bara sätta upp håret i en ful toffs, ta på mej mjukis & en tröja.
Sen ska jag ner t station trorja & möta Sofie.
Måste till centrum & kolla ifall de finns kvar adidasbyxor, antingen svartamjukis med vita ränder, eller blåa som jag redan har.
Annars får jag åka in t kista eller nåt & kolla.
Men måste vara hemma klockan 4.. -.-
För har fucking soc möte, hataaaaaaaa.
åååh, orkar inte, de är typ två veckor kvar på jullovet eller nåt sånt,
& jag måste snacka med mamma oxå.
Eller juste, ska t henne imorgon så då ska jag typ snacka med henne om när jag ska få minaa peeengar.
Sen ska jag fråga om vi kan köpa lur, för min syrra ska få en lur för 5555 typ eller va den kostar -.-
sen en tatuering, myyysigt. sen får jag typ ingenting -.-
Men aah, min moster & kusin kommer imorgon t mamma. Så jag ska dit & lämna mammas present, & deras julklappar. Mamma fyller ju år på nyårsafton oxå, så ska gratta henne ohså.
men åååh, streeeess.
Måste hinna gå t centrum oxå, pussheeeeeeeeeej.
Skriver senare efter mötet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0