Behövde skriva av mej lite!

Måste skriva av mej lite, ni behöver inte läsa :) 

Okej, de började såhär.. 
I trean de va då jag började i vittra, trorja.. 
Jag började skolka som fan, blev uppkäftig mot lärarna, brukade få massa utbrott, vettefan. 
Sen i fyran började jag umgås med några tjejer, vi blev skit bra vänner, umgicks varje dag i ett år ungefär, eller två kanske. 
Men sen i slutet av femman så typ sa jag & en annan tjej t våran kompis kille att hon höll på med en kille på msn & shit. Vet att de va fel gjort av oss, men kan inte ändra på de. Men ah, sen så typ nån vecka efter eller någon dag efter, kommer inte ihåg. Gjorde han slut med henne, sen så skyllde hon på oss att de va vårat fel att han gjorde slut, även fast de va han som tappade känslorna. Sen efter någon vecka eller några veckor något sånt, sa min kompis förlåt t henne, så dom & deras kompisar spred massa rykten, så ah. typ alla typ satt & klagade på mej & jag vet inte vad. 
Sen så i sexan bytte jag skola. Till väsby skolan, där började jag i 6a. 
Vi va bara ungefär 10 stycken, nej skoja. typ 13, 15 ungefär något sånt. 
De va en vanlig klass, jag kände ungefär 4 stycken som gick där sen tidigare. Så jag kände inte mej ensam, så dagen efter åkte vi till skansen, jag va med Emma. Hon är ett år äldre än mej. Våra klasser åkte dit tillsammans, så jag va med henne. & vi hade verkligen skit roligt. 
Sen började jag umgås med dom andra i klassen, sen började jag skolka igen. Sen byte jag till specialklass, jag ville de själv. För de skulle vara bättre för mej. Fast jag gick i början, kanske två veckor.
Sen efter ett tag, i mars så slutade jag gå t skolan. Och varför vet jag inte, för att jag inte orkade med allting, de va knas då. 
& de va i femman jag började gå t bup & soc.
Bup för skolan trodde jag mådde dålig, & jag gjorde ju de. Fast jag visar aldrig mina känslor för folk. 
Men ah, så började soc bli inblandad. 
För att de va en natt jag & min syrra va hos min mamma. 
Vi skulle precis gå & sova på natten. 
Kanske vid 3, 4. 
Hon låg i sängen över mej, vi satt & hörde hur min mamma & hennes killa satt & bråka. Sen härde vi flera slag. Sen efter ett tag kommer polisen. 
Sen snackar vi med dom, min syrra började gråta, jag satt där helt tyst. 
Min syrra berättade vad som hade hänt, ah. 
sen somnade jag & min syrra vid kanske.. 5 halv 6? 
de hände flera gånger, ungefär varje helg. 
Men han röker hasch, så vi får inte vara där. 
Men min syrra är där ändå, varför vet jag inte. 
& ah, tillbaka till skolan. 
jag gick inte i skolan från mars till september. 
I september flyttade jag till fosterfamilj, kommer inte ihåg vilket datum, de va på en fredag jag flyttade iaf. 
Sen efter kanske en vecka började jag skolan, 
så jag har varit i skolan sedan september varje dag förutom när jag va sjuk. De är faktiskt bra för att vara mej. 
Men ibland kan jag få mina små utbrott i skolan, har svårt att sitta still, kan inte sitta still på lektionerna, jag blir lätt sur, osånt. 
Får flytta hem ungefär vid mars, vet inte exakt när.  
Men ah, de slog mej hårt när min mamma valde hennes kille före mej. 
Lixom sim mamma tar sin kille som slår henne, röker på & massa grejer före sin egna dotter? 
Men just nu mår jag ändå ganska bra, bara förutom jag kan vara lite depp ibland. Men de går över på någon timme eller kväll. 
Jag älskar mina fina vänner, min nuvarande familj, min syrra, min släkt. 
Men ville bara skriva av mej lite! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0